Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T19:05:26+01:00
Włączasz Word.
Wstawianie - Obiekt Clipart .

Po jego kliknięciu w prawej części okna wyświetli się pionowy pasek zadań zawierający między innymi wyszukiwarkę służąca do szybkiego przeszukiwania zasobów Clipart.Wpisz dane hasło i kliknij na wybrany przez ciebie obrazek i już ;D
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T19:05:53+01:00
Z paska wybieramy kolejno
wstaw->obraz->clipart

z boku wybierasz interesujący Cię rysunek i klikasz na niego, on sam wstawia Ci się w wordzie
2 1 2
2009-12-29T22:15:59+01:00
Uruchom edytor tekstu Word i następnie Wstaw -> obraz -> Clip Art
3 2 3