Odpowiedzi

2009-12-29T19:12:25+01:00

c c h a a h h a g h h a g g a a g f c c h a a h h a g h h a g g f d f g a g d d f g a g d f g a g d c c c c c
licze na naj :):)
4 1 4
2009-12-29T19:18:24+01:00
Do do si la la / si si la sol / si si la sol sol / la la sol fa /
do do si la la / si si la sol / si si la sol sol / fa / re fa sol la/
sol re / re mi sol la / sol / re fa sol la / sol re / do do do do / do
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T19:18:32+01:00
Do² do² si la la I si si la sol I si si la sol sol I la la sol fa I
do² do² si la la I si si la sol I si si la sol sol I fa I re fa sol la I
sol re I re mi sol la I sol I re fa sol la I sol re I do² do² do² do² I do² II
4 4 4