Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T19:18:30+01:00
Celem moich rozwazan jest uzasadnienie hipotezy czy warto obchodzic swieta bozego narodzenia. Jest to czas poswiecony rodzinie, kiedy to wspominamy przeszlosc oraz okazujemy troske, milosc do najblizxszych nam osob. jeednoczescnie w swieta odkrywamy sens zycia, mamy powody do0 refleksji, zadumy oraz mozliwosci dokaonania zmian ew naszym monotonnym zyciu. Swoja opinie oraz poglady na ten temat porzedstaiwe w kilku zasadniczych argumentach.
Po pierwsze pragne zwrocic uwage na to ze jest to czas, w ktorym cala rodzina ma okazje spotac sie przy wigilijnym stole, podzielic sie oplatkiem oraz zlozyc sobnie najserdeczniejsze swaiteczne zyczenia. Po drugie moge swiewrdzic , iz swieta bozego narodzenia sa momentem przelomowym, w ktorym kazdy zagorzaly katolik przezywa odnowe duchowa. Wpomnienie narodzin Jezusa, pasterka ,Pismo Świete i koledy sa swiadectwem wiary chrzescijanskiej. Moim ostatnim argumentem bedzie przyblizenie tradycji porzygotowywania dwunastu potraw, ktore powinny sie znalezc na wigilijnym stole. Zgodnie z obyczajem potrawy te powinny byc postne. Są one symbolem 12 apostolow ktorych nauczal Chrystus.
Podsumowujac powyzsze argumenty absolutnie akceptuje zadana hipoteze ,, czy warto obchodzic swita bozego narodzenia '', gdyz jest to czas dla nas radosny, przepelniony magia czarów.
9 4 9
2009-12-29T19:26:08+01:00
Według mnie warto jest obchodzić święta Bożego narodzenia .Spróbuję to uzasadnić poniższymi argumentami
jest to czas ,w którym możemy spotkać się przy wigilijnym stole z całą swoją rodziną i bliskimi ,których nie widzieliśmy od dawna.Możemy wspólnie porozmawiać i przypominać sobie dawne czasy
Jest to wyjątkowy czas ,w którym ludzie wiele sobie wybaczają .Nawet największe błędy odchodzą w zapomnienie ,gdyż nie chcemy aby tak wyjątkowe zdarzenie jak narodziny Pana Jezusa w Betlejem były przyćmione kutniami i nienawiścią
Mamy przedstawiony dokładny obraz wydarzeń w Jerozolimie
i możemy być jego świadkami
Stajemy się bardziej otwarci na ludzi ,potrzebujących naszego wsparcia .Wyciągamy im pomocną dłoń,gdyż w święta Bożego Narodzenia nikt nie powinien pozostawać samotny
Myślę że udało mi się udowodnić ,że warto obchodzić Boże narodzenie ,gdyż jest ono jednym z najważniejszych świąt w ciągu roku i skłania nas do pewnych refleksji względem siebie]
12 3 12