Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T19:18:46+01:00
Poniedziałek:
śniadanie: jajecznica z chlebem + jabłko
obiad: ziemniaki z kotletem schabowym + sałatka warzywna
kolacja: kanapki z szynką + herbata z cytryną
wtorek:
śniadanie: kanapki z sałatą i pomidorem + sok jabłkowy
obiad: kluski z mięsem z sosem pieczarkowym + ogórek
kolacja: sałatka owocowa
środa:
śniadanie: jajecznica z pomidorem + chleb
obiad: Pierogi ruskie + cebula, zupa pieczarkowa
kolacja: kanapki z pomidorem
czwartek:
śniadanie: parówki z serem i jabłkami
obiad: ziemniaki z sosem + zupa pomidorowa
kolacja: Sałatka warzywna
piątek:
śniadanie: omlet z jabłkami
obiad: ziemniaki z rybą w szpinaku
kolacja: salatka owocowa
sobota:
śniadanie: kanapki z szynką i ogórkiem
obiad: kluski ciemne z sałatką ogórkową
kolacja: jajecznica z pomidorami i kiełbasą
niedziela:
śniadanie: sałatka owocowa
obiad: kluski z mięsem wieprzowym i sosem oraz sałatką warzywną
kolacja: jabłka
1 5 1
2009-12-29T21:20:53+01:00
Poniedziałek:
Śniadanie- Kanapka z serem, szynką, sałatą i pomidorem, herbata
2-śniadanie- jabko+kanapka z serem, sok pomarańczowy
Obiad- kotlet schabowy, ziemniaki, sałatka ziemniaczana, kompot
Kolacja- Kanapka z sałatą, rzodkiewką oraz serem, herbata z miodem

Wtorek:
Śniadanie- Jajecznica z cebulą, herbata z miodem i cytryną, mamdarynka
2-śniadanie- Winogrona, kanapka z szynką, sok marchewkowy
Obiad- Pizza z warzywami+sos czosnkowy, kompot
Kolacja- Kanapka z dżemem, herbata

Środa
Śniadanie- Parówki z ketchupem, herbata, banan
2-śniadanie- Jabłko, kanapka z dżemem, herbata
Obiad- Racuchy z jabłkami, kompot
Kolacja- Kanapka z sałatą i szynką

Czwartek
Śniadanie- Płatki na mleku, Pomarańcza
2-śniadanie- Kiwi, parówka jedynka
Obiad- Zapiekanki, kompot
Kolacja- Kanapka z miodem, sok marchewkowy

Piątek
Śniadanie- Jajecznica, sok grejpfrutowy
2-śniadanie- Kanapka z szynką, sałatą, rzodkiewką, herbata
Obiad- Łazanki, kompot
Kolacja- Kanapka z nutellą, soczyste jabłko, herbata

Sobota
Śniadanie- Kanapka z sałatą i pomidorem, herbata
2-śniadanie- parówka jedynka i mandarynka
Obiad- Spaghetti, kompot
Kolacja- Sałatka grecka, kanapka z szynką, herbata

Niedziela:
Śniadanie- Hamburger, sok pomarańczowy
2-śniadanie- Pączek z dżemem, sok malinowy
Obiad- Sałatka winogronowa, kurczak, frytki, kompot
Kolacja- Krokiet z kapustą i grzybami,herbata z sokiem malinowym
1 5 1