Odpowiedzi

2009-12-29T22:56:23+01:00
System ekonomiczny

Moim zdanie chciałabym żyć w system ekonomicznym ponieważ przez system ekonomiczny powietrze nie zatruwa się tak bardzo z czego środowisko także jest w dobrym utrzymaniu obywatele miasta uzyskują i dostają potrzebne witaminy np. take jak warzywa czy owoce. Istnieje także system gospodarczy dzięki czemu rośnie także uprawa sadów, ogrodów czy też różnych hodowli zwierzęcych. Gospodarka rozwijać się będzie niemal błyskawicznie i ekonomicznie z przyjaznymi warunkami dla obywateli a w szczególności dla zwierząt. System ekonomiczny dostarcza nam zdrowego powietrza a także dobrych widoków krajobrazowych przez co przyroda nie jest tak zatruwana. A segregacja śmieci i odpadów czyli recykling jest bardzo pożytecznym sposobem na dobre życie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T23:31:52+01:00
Do kolegi wyżej: pomyliłeś ekonomię z ekologią xD

podoba mi się zarówno system kapitalistyczny jak i państwowy i dlatego chciałbym żyć w systamie mieszanym. własność prywatna napędza koniunkturę ale to zbyt mało. sam prywatny kapitał mogłby być zbyt zachłanny, dlatego państwo musi w tą gospodarkę ingerować i regulować niejtóre kwestie. poza tym niektóre gałęzie przmysłu nie moga znaleźć się w prywtnych rękach, bo to mogłoby mieć nieobliczalne skutki dla całego kraju.
1 5 1