Sciągnęłam grę. <hous pokus rozowa pantera>.
Musiałąm rozpakować i teraz probuje włączć to pisze żemuszę upewnić sie czy płyta jest włożona do napedu.
Comam zrobić , jak chciałabym aby działało bez płyty
Pliss pomozcie dam najjjj;)))

3

Odpowiedzi

2009-12-29T19:30:30+01:00
Sprubuj przeczyscic ta płyte i wlozyc ja jeszcze raz. jak nie pomoze to nie wiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T19:36:24+01:00
Mi się wydaje że nic więcej z tym nie zrobisz. Ewidentnie jest potrzeba płytka (której wywnioskowałam )nie posiadasz...
2009-12-29T20:06:21+01:00