Odpowiedzi

2009-12-29T19:55:25+01:00
Aby przeliczyć samemu należy wiedzieć co i na co się che przeliczyć. Chodzi mi o to, że trzeba wiedzieć np co to jest np. km i ile metrów jest w w km inaczej sie nie przeliczy, gdyż 1 km to 1000 metrów i tak dalej. Jeśli się niestety czasami czegoś nie wie istnieją strony z przelicznikami np: http://miary.hoga.pl/default.asp czy http://www.przelicznik.pl/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T20:00:46+01:00
M ---> cm mnożymy przez 100
m ----> mm mnożymy przez 1000
m ----> km dzielimy przez 1000
kg ---> g mnożymy przez 1000
kg ---> t dzielimy przez 1000
kg ----> dag mnożymy przez 100
s -----> min dzielimy przez 60
min ----> s mnożymy przez 60
m2 ----> cm2 mnożymy razy 10000
cm2-----> m2 mnożymy razy (0.01)2
mm2----->cm2 mnożymy razy (0,1)2
m3---->cm3 mnozymy razy (100)
dm3---->l to samo 1l=1dm3
l----->cm3 mnożymy razy (10)3
1 5 1