Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T19:55:35+01:00
-Ziemia Obiecana nawiązuje do wędrówki Izraelitów z egipskiej niewoli
-Prometejski czyn nawiązuje do legendarnego stworzenia człowieka przez Prometeusza, który potem musiał cierpieć
-salomonowa mądrość nawiązuje do wielkiej mądrości i strategicznego myślenia jakie posiadał król Salomon.
-syn marnotrawny nawiązuje do przypowieści z Biblii, która obrazuje skruchę syna, który roztrwonił majątek i przyznaje się do poczucia winy
3 4 3
2009-12-29T20:15:56+01:00
Wydaje mi się, że:

Ziemia Obiecana-biblia
Prometejski czyn-mitologia
Salomonowa mądrość-biblia
Syn Marnotrawny-biblia

Myślę, że tak.
1 1 1