Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T20:06:12+01:00
Mazurek dąbrowskiego w starym zegarze, portrety sławnych Polaków w domu Sędziego (min. Kościuszki), uczty, polowanie, gościnność, rozprawa Sędziego o szlacheckim ubiorze (żupan, pas), celebracja śniadań w Soplicowie, tradycyjne polskie zaręczyny, polonez. Chciałeś konkretów to proszę ;) Pozdrawiam :)
9 4 9
2009-12-29T20:13:33+01:00
*historia zamku Horeszków
*dwór w Soplicowie
*staropolskie obyczaje
* podczas akcji utworu udzial polskich wojski w roznych wojnach na terenie Polski oraz Europy
*epopeja narodowa
*powszechnie znane cytaty zastosowane w utworze
2009-12-29T20:21:30+01:00
Polskie zareczyny,dworek w soplicowie,uczty i ich obyczaje
1 1 1