Odpowiedzi

2009-12-29T20:10:20+01:00
(2a+3b)*-4a(a-4b)*+(a+b)(a-9b)=4a*+9b*-4a**+16ab*+a*-9ab*=-4a**+5a*+16ab*-8ab

*-do kwadratu
**-do sześcianu


Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T20:17:27+01:00
' - do kwadratu
" -do sześcianu


(2a+3b)'-4a(a-4b)'+(a+b)(a-9b)=4a'+9b'-4a"+16ab'+a'-9ab'=-4a"+5a'+16ab'-8ab

2009-12-29T20:27:23+01:00
(2a+3b)*-4a(a-4b)*+(a+b)(a-9b)=4a*+9b*-4a"+16ab*+a*-9ab*= -4a"+5a*+16ab*-8ab

* - do kwadratu
" - do sześcianu