Bardzo proszę o opisanie wpływu na nasze życie i opisanie postępu medycznego jakiegoś najlepiej 3 ale jak dacie chociaż jedno to też będzie dobrze może druga osoba da drugie proszę o opisanie tego prostym językiem tak żeby ktoś kto nie ma o tym pojęcia (ja)mógł to zrozumieć.
Dziękuję z góry punktów do zgarnięcia jest dużo proszę o pomoc.

3

Odpowiedzi

2009-12-29T20:16:38+01:00
Można ratować ludzi przeszczepiając im serce, wątrobę czy nerki dzięki temu mogą żyć i " dawać " radość innym.
2009-12-29T20:40:01+01:00
Szczepionki. Są to rozbite,martwe, rozczłonkowane lub osłabione bakterie i wirusy, które wstrzykuje się za pomocą igły do naszego organizmu. Większość szczepionek stosuje się domięśniowo. Dzięki nim organizm ludzki a także zwierzęcy uczy się jak obezwładniać poszczególne gatunki bakterii i wirusów atakując osłabione osobniki. W XX wieku nastąpił przełom w medycynie i pojawiło się wiele nowych szczepionek zapobiegających wielorakim chorobom. Niestety szczepionki nie skutkują u wszystkich w 100% ale w większości przypadków sprawdzają się znakomicie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T20:57:51+01:00
Chyba najpopularniejsze szczepionki.

Szczepionki wykorzystujemy w lecznictwie, stosujemy je w celach profilaktycznych, m.in. w zapobieganiu chorób, takich jak gruźlica, czy odra, jak i leczniczych (pryszczyca).
Istnieją szczepionki swoiste i nieswoiste.
Swoiste zapobiegają konkretnym chorobom, takim jak ospa, czy wścieklizna.
Nieswoiste zwiększają odporność, np. preparat Wetastymina.

Odporność poszczepienna utrzymuje się od kilku tygodni do nawet kilku lat! Jest to zależne od rodzaju szczepionki - żywa, zabita, ilości przebytych szczepień, jak i stanu ogólnego biorcy w chwili szczepienia.

Pozdrawiam :)