Odpowiedzi

2009-12-29T20:33:04+01:00
Wzór na pole to
P=πr²
π to stała wartość 3,14
r to promień okręgu

Wzór na obwód
Ob=2πr
analogicznie do pola
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T20:35:20+01:00
Wzór na pole koła to: P = pi razy r do kwadratu (pisze słownie, bo nie wiem jak znakami)

Wzór na obwód koła: l= 2 pi kwadrat ( jak wyżej)

r = promień

Jeżeli coś jest nie zrozumiałe to napisz prywatnie, a wyjaśnie.

Ps. Prosze o najjj.....
1 5 1