Człowiek cichy jest jak....................................

Człowiek pokorny jest jak................................

Człowiek łagodny jest jak................................

Człowiek opanowany w mowie jest jak.................

Człowiek delikatny jest jak...............................



Napisz 5 porównań.

3

Odpowiedzi

2009-12-29T20:44:09+01:00
Człowiek cichy jest jak mysz.

Człowiek pokorny jest jak baranek.

Człowiek łagodny jest jak owieczka.

Człowiek opanowany w mowie jest jak papuga.

Człowiek delikatny jest jak motyl.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T20:44:21+01:00
1. szept
2. służebnica pańska
3. baranek
4. noworodek
5. kwiat
3 4 3
2009-12-29T21:25:34+01:00
Człowiek cichy jest jak ryba.

Człowiek pokorny jest jak pasterz dla swojego stada.

Człowiek łagodny jest jak baranek.

Człowiek opanowany w mowie jest jak przykład do naśladowania.

Człowiek delikatny jest jak płatki śniegu w wirze huraganu.
3 5 3