Odpowiedzi

2009-12-29T20:53:16+01:00
Po polsku : np
nie używamy wulgaryzmów
przestrzegamy regulaminu
przestrzegamy zasady pracowni
BHP
nie rzucamy ostrymi przedmiotami
nie biegamy po korytarzu
nie palimy papierosów
nie nosimy do szkoły niebezpiecznych narzędzi

a teraz wejdź sobie na
http://www.translatica.pl/
i przetlumacz ;p
29 2 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T21:02:10+01:00
1. Don't come late. - Nie spozniamy sie
2. Don't disturb during the lesson. - Nie przeszkadzamy podczas lekcji.
3. Be prepared for lessons. - Byc przygotowanym do lekcji.
4. We mustn't use mobile phone during the lesson. - Nie mozemu uzywac tel. komorkowego podczas lekcji
5. We must do homework. - Musimy odrabiac zadania domowe.
6. Mustn't talk back to teacher. - Nie mozna pyskowac do nauczyciela.
7. We must make notes. - Musimy robic notatki
8. We must take part in lessons. - Musimy brac udzial w lekcjach

:)
221 2 221