Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T21:02:16+01:00
Turcja
Dania
Norwegia
Wielka Brytania
Rosja
Włochy
Grecja
1 1 1
2009-12-29T21:02:59+01:00
Turcja - Morze Śródziemne, Morze Czarne,

Dania - Morze Północnce, Morze Bałtyckie,

Norwegia - Morze Norweskie, Morze Północne,

Wielka Brytania - Morze Północne, Morze Celtyckie,

Rosja - Morze Białe, Morze Barentsa, Morze Karskie, Morze Wschodniosyberyjskie, Morze Łaptiewów.

+

Włochy - Morze Adriatyckie, Morze Jońskie, Morze Tyrreńskie, Morze Liguryjskie (to są części Morza Śródziemnego, więc nie wiem, czy to zaliczać)

Grecja - Morze Jońskie, Morze Egejskie (części Morza Śródziemnego)
2009-12-29T21:03:34+01:00
Wielka Brytania {Morze Norweskie i M. północne}
Włochy {Tyrreńskie i Adriatyckie, Jońskie, Śródziemne}
Grecja {Jońskie, Śródziemne, Egejskie}