Mamy napisać o ciekawym wydarzeniu podczas wyjazdu z koleżanką [obie mamy po około 20 lat]. To ma się wydarzyć podczas trasy np. możemy gdzieś zatrzymać się po drodze...
Nie musicie tego opisywać tylko dajcie pomysł jakiś o czym mogę napisać.

3

Odpowiedzi

2009-12-29T21:09:13+01:00
Możesz np napisać o tym jak poznałaś niesamowiego chłopaka ;)
albo jak razem z koleżanką podczas wyjazdu poznałyście dwóch przystojnych braci np: bliżniaków którzy umówili się z wami na randkę.. itp ..
może być..?
2009-12-29T21:10:04+01:00
Możesz napisać że jesteście na wycieczce rowerowej z waszego miasta (lub coś takiego )
i nagle coś zobaczyłyście i oddaliłyście się od reszty . Było to w lesie .zgubiłyscie się , ale się tym nie przejmowałyście , zrobiłyście piknik.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T21:22:26+01:00
Możesz napisać, że z koleżanką wybrałaś się do miejscowości xyz ale, że pomyliłyście pociągi zajechałyście do Warszawy. Korzystając z okazji wybrałyście się na stadion gdzie był mecz piłki nożnej i poznałyście chłopaków przystojnych. Jednak z powrotem do domu miałyście ogromny problem gdyż koleżanka zgubiła torebkę z powrotnymi biletami i portfelem. Zgłosiłyście sprawę na policję i wracałyście do domu na stopa. Z kolegami utrzymujecie do teraz kontakt...