Odpowiedzi

2009-12-30T10:24:24+01:00
1.1/7+0,(14)

2. 12/5 * 100% = 240
5/12 *100% = 41,(6) %

3.15% z x = 65
15/100 *x=65 /:(3/20)
x= 65/1 * 20/3
x= 433,(3)

4. x + 20%
(x+20%)-30%
odp. 10%

5.|x-a|
|13,7-14|=|-0,3|=0,3
|x-a|/|x|
0,3/14 *100%= 2,14%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T10:54:23+01:00
1) √1/7 - 0,(14)²
(całość pod pierwiastkiem)

2) 12-100%
5-x
x=5*100/12=41,(6)%

3) 65-15%
x-100%
x=65*100/15=433,(3)

4)x+0,2x=1,2x
1,2x-0,3*1,2x=0,84x
cena jest niższa o 16%

5) Bb=|14-13,7|=0,3
Bw=0,3/13,7=0,022

6)
a)
(3x²y⁵)⁻³= 1/ (3x²y⁵)³=1/ 9x⁶y¹⁵
b)
ab²c⁻³ c ab²c⁻² a
______ * _ = ______ = __ = a*a³=a⁴
a⁻³bc⁻² b a⁻³b²c⁻² a⁻³
7)

8)A∨B= {1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,13}
(A∧B)/C={1,3,11}
B/(A∧B)={2,6,8,10}