Stare zadania proszę usunąć bo chce dać więcej punktów. Ja w przeszłości. Obojętnie jaki rok (tylko żeby był przed moim urodzeniem, np. lata wojny i żeby było że się cofam np. wehikułem czasu...). Forma - pamiętnikarska. Wypracowanie na minimum dwie strony. Tutaj zmieniam ilość punktów... Jestem chłopakiem...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:45:19+01:00
Pewnogo dnia idąc do szkoły znalazłem dziwną karte na której pisało wehikuł czasu na poczontku myślałem że to jakiś żart ,ale nagle znalazłem się w zupełnie innym pokoleniu.Zobaczyłem czołg i żołnieży biegnocych tuż koło mnie zdziwiłem się i jeszcze raz spojrzałem na karte pisało na niej 3 wrzesień 1939 r. bardzo się przestraszyłem chciałem kogoś spytać o pomoc ale nik mnie nie suchał .Nagle zobaczyłem pewną panią z synkiem i spytałem jej co się dzieje ona oznajmiła mi , że jest to dróga wojna światowa ja nie wiedząc co mam robić wyciągnołem karte z kieszeni i próbowałem zmienić datę. Nic to nie dało . Poszłem dalej i usiadłem koło dwóch żołnierzy którzy rozmawiali o wojnie i muwil że nawed nie wiedzą kiedy ona się skończy.Nadal w to nie wierzyłem próbowałem od tego wszystkiego yciec ale nie dało rady . Zapadł zmrok położyłem się przy jakimś budynku i zasnołem o czwartej nad ranem obudziłem się w tym samym miejscu a więc nie mugł być to sen. Szłem z jakieś 9 km ciągle widziałem czołgi i biegających żołnierzy trzymając karte w ręku i mówiąc że chciał bym być już w domu zjawił się pan który był ubrany normalnie tak jak ja z mojego pokolenia. POwiedział że zabierze mie do domu jeżeli odpowiem na jedno pytanie a więc powiedziałem dobrze byle by wróć do domu i iść normalnie do szkoły . Zadał pytanie czy wiem który jest rok ja spoglądając na karte odpowiedziałem, że jest to 1939 nagle przeniosłem się do normalnego życia wztając z chodnika poszłem do szkoły kiedy opwiedziałem to mojemu koledze Arturowi nie uwierzył mi tak jak mi moji rodzice ale naszczęście jestem już w domu i z tego bardzo się ciesze .
1 5 1
2009-12-30T20:00:19+01:00
Ściąga.pl GOTOWE ROZWIĄZANIA!!!!
2009-12-30T20:05:40+01:00
No dobra pisze jako ty....
Szalona podruż
Pewnego dnia w labolatorium profesora Arkadego znalazłem dziwną maszyne.Wyglądała dość dziwnie zerdzewiały metal wcale nie przypominał wynalazku geniusza. Pociagnołem za wajche która stała obok wynalazku i nagle z wnętrza wydobył sie niebieski wir i wciągnął mnie do środka.
Nagle znalazłem w się z w zupełnie innym miejscu.Ludzie mieli na sobie dziwne stroje.Coś o ich mowilismy na histori! Z pewnością byłem w średniowiczu.Ojej ! a co sie tu dzieje ! Koło mnie przejachał szlachcic na koniu .Ciągnął on najwidoczniej jakiegoś przestępce. Ten człowiek wyglądał okropnie ! Był cały zakrwawiony.Nagle poczułem ciężką dłoń na ramieniu.Spokojnie odwracam głowe i widze starszego pana który tagże przyklądał się temu zjawisku.Przedstawił mi się i opowiedział o tym człowieku.Był to syn drwala ojciec nie mugł spłacić rachunków więc na przestroge zabili jego syna... nie chce mi sie dokończ sam