Odpowiedzi

2009-12-29T22:37:10+01:00
1.mozesz robic meksykanke :) Bardzo łatwy sposób robienia, napisz w googlach meksykanka i tam powinno ci się wyświetlić jak powinna byc robiona( trudno jest wyjaśnić tutaj)
2.możesz robić fajną bransoletke ( nie wiem jak się nazywa, ale używa się muliny) Musisz wyciąc pasek z okrąglej plastikowej butelki i potem oplatać muliną, mozesz tez zrobic na niej imię :) Polecam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T22:38:06+01:00
Tu masz link, może pomoże :)

http://www.pimex.pl/ensi/jak2.html