Odpowiedzi

2009-12-29T22:41:32+01:00
Mój wujek pracuje jak pszczoła :)
Jest on osobą bardzo znaną i szanowaną.
Takie osoby mają bardzo cięzko bo praktycznie nie spia po nocach czesto musza gdzies wyjeżdzać i maja bardzo zawalony dzień. Mój wujek codziennie musi załatwiac wiele spraw by pomóc, lub doradzić innym. Teraz np. Musi zacząc prowadzić castingi do nowej wersji Pana Kleksa.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T23:15:16+01:00

Moj wujek jest człowiekiem pracowitym jak pszczola.Ma duze gospodarstwo na
ktorym musi bardzo ciezko pracowac od rana do wieczora. Zajmuje sie
zwierzetami i ich hodowla.Opieka nad nimi wymaga bardzo wiele czasu, wysilku i nerwow.
Jego praca sluzy innym, poniewaz zarabia w ten soposob pieniadze dla calej rodziny,
ale sa rowniez z tego inne korzysci takie jak np niektore pordukty mleczne ktorych jego
rodzina nie musi kupowac w sklepie poniewaz maja je pod reka w domu.I sa one zdecydowanie zdrowsze
niz te ze sklepu.Wujek bardzo przyklada sie do swojej pracy i czesto pod koniec dnia
jest juz tak zmeczony ze nie ma na nic sily.
26 4 26
2009-12-30T00:16:01+01:00
Moim zdaniem osobą pracowitą jak pszczoła jest mama.
Pracuje ona ciężko ,aby wychować swoje pociechy.
W codziennym trudzie troszczy się o dom rodzinny i domowników.
Jest osobą sumienną i zorganizowaną .Zaradna zarówno w domu jak i w pracy -potrafi pracować całymi dniami.Jest wytrwała jak pszczoła.Niestrudzenie i solidnie wykonuje swoje obowiązki.

9 3 9