Napisz sprawozdanie z wycieczki, podczas której oglądałeś ciekawe zabytki, piękne krajobrazy lub inne interesujące obiekty.

ww Wstępie;np.Gdzie byliśmy,kiedy pojechaliśmy, z kąd, o której godz..
ww Rozwinięciu; Relacja z wycieczki np.opis krajobrazu
ww Zakończeniu;Moje wrażenia,informacje np. wróciliśmy o tej godzinie tego dnia ;) Dam naj jeśli ktoś odpowie ;)

3

Odpowiedzi

2009-12-29T22:49:03+01:00
Dnia 28 marca o godzinie 8 rano spod szkoły ja i moja klasa pojechaliśmy na wycieczkę do Warszawy.
Na wycieczce zwiedzaliśmy wiele ciekawych miejsc:
byliśmy w lazienkach, w sejme, senacie widzieliśmy dom prezydenta jednym słowem wiele ciekawych miejsc odwiedziliśmy. W senacie i w sejmie zawsze się coś dzieje np. jak byliśmy tam wczoraj była telewizja, która akurat przeprowadzała wywiad z bratem prezydenta. Mieliśmy również okazję odwiedzić muzeum powstania warszawskiego. To muzeum przedstawia nam jak wyglądała warszawa podczas wojny. Muzeum jest przeznaczone dla osób dojrzalszych więc osobiście go nie polecam
Na wycieczce było bardzo fajnie i ciekawie więc polecam kolejnym osobom zeby pojechaływ tak ciekawe miejsce
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T23:02:31+01:00
dzisiejszego ranka o godzinie 7:00 spotkaliśmy się pod szkołą, aby wyjechać na ciekawie zapowiadającą się wycieczkę do Krakowa.
gdy dojechaliśmy na miejsce, większość poszła do wyczekiwanego miejsca, ponieważ droga była daleko, miejscem tym była toaleta. po "zwiedzeniu" jej, udaliśmy się z opiekunami do miejsca zbiórki, przegrupowaliśmy się i policzyliśmy. brakowało jednego, który zgubił się w ubijacji, ale szybko się znalazł i ruszyliśmy pięknym traktem w kierunku zamku. po drodze każdy zobaczył coś, co go interesowało: zmotoryzowani widzieli piękne samochody, przyrodnicy widok z wielkiej góry, a żarłoki zachaczyli o bar. Wreszcie dotarliśmy na Wawel, który dokładnie zwiedziliśmy, a później dostaliśmy czas wolny w sukiennicach, również pięknym miejscu. Czas się skończył i trzeba było wracać do autobusu - był to czas powrotu do domu.
po powrocie o godzinie 17:00, odebrali nas rodzice, którym opowiedzieliśmy, jakie to było wspaniałe i pouczające przeżycie. w takim miejscu jeszcze nigdy nie byłem, mam nadzieję że kiedyś się tam jeszcze znajdę
19 3 19
2009-12-29T23:35:13+01:00

Dnia 24.06.2010r. odbyla sie szkolna wycieczka do Krakowa.Wyjechalismy spod
szkoly o godz. 8.00.
Zwiedzalismy mi.in Kopiec Józefa Piłsudskiego.Kopiec zwany Kopcem Niepodległości
albo Wolności jest najmłodszym i największym ze wszystkich krakowskich kopców.
Nastepnie Muzeum Aptekarstwa ktore jest jednym z najwiekszych tego typu placówek.
W naszym repertuarze nie moglo zabraknac oczywiscie Zamku Królewskiego na Wawelu
gdzie dowiedzielismy sie bardzo ciekawych rzeczy od naszego przewodnika.Bylismy rowniez w
Kosciele Mariackim ktory jest kościołem gotyckim, budowanym w XIV i XV wieku.
Wycieczke mozemy zaliczyc do bardzo udanych.Zwiedzilismy bardzo piekne miejsca ktorych
na co dzien nie mozemy ogladac i jestesmy pelni zachwytu.Mamy nadzieje ze jeszcze kiedys
bedziemy mieli okazje tam pojechac.
14 3 14