Odpowiedzi

2009-12-30T09:38:51+01:00
LiCl LI(+), Cl(-)
b)Na2O 2Na(+),O(2-)
c)Kl K(+), I(-)
d)CaCl2 Ca(2+), 2Cl(-)
e)AlF3 Al(3+),3Fl(-)
To, co w nawiasie pisz na górze symbolu, bo to ładunki jonów. Pozdrawiam.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T09:42:30+01:00

a) LiCl----> Li[+] i Cl[-]
b) Na2O---> 2Na[+] i O[2-]
c) KI-----> K[+] i I[-]
d)CaCl2--->Ca[2+] i 2Cl[-]
e)AlF3----> Al[3+] i 3F[-]

Nad kazdą strzałką dopisz H2O

pozdrawiam:)

37 3 37