Odpowiedzi

2009-12-30T09:48:29+01:00
1 tanczenie
2. wypad na rynek
3. tanczenie na gazecie
4. tanczenie pod patykiem
5. spiewanie muzyki (karaoke)
6. rozpoznywanie potraw
7. do tego by sie przydali jakies chlopcy butelka w calowanie np
8. pomidor
9. kto szybciej wypije szklanke koli
10. om se radom se flore (nie pamietam jak to tam cie nazywalo) ale polega to na tym ze udezamy w rece i na 3 musisz ja mocniej "klacnac"
11. kalambury
12. zrob takie kolka kolorowe a potem po tym musicie deptac to sie nazywalo twister
13. nakreccie film jakis smieszny i sie smiejcie! robcie glupie miny pobawcie sie ty bd jakims prezenterem i niby jestescie w telewizji a potem ta 2 osoba to samo
14. pobawcie sie w ROZKAZ ty mowisz dziewczynie co ma robic a ta to musi wykonac
15. albo jakies gry planszowe czys
16 mowcie o ludziach z waszej szkoly czy cos


zaraz dokoncze:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T09:53:15+01:00
1.zabawa w butelke
2.straszne opowiesci
3.ogladanie filmow
4.tance
5.spiewac piosenki
6.jedzenie slodyczy
7.konkursy
8.gry
9.ogladanie koncertow w telewizji
10.chodzenie po miescie
11.tanczenie na gazecie
12.czytanie horoskopow
13.zaproszenie kilku kolegow i wyjscie z nimi
14.gry milosne
15.wypicie duzej ilosci szampana:):):)

4 3 4
2009-12-30T10:15:30+01:00
-Granie w Twistera
-Zabawa w Karaoke
-Granie w Butelkę
-Opowiadanie Strasznych Historii
-Tańczenie Przy Muzyce
-Parodiowanie Różnych Osób
-Gra W Milionerów
-Rzucanie Się Poduszkami
-Przebieranie Się za Różne Gwiazdy
-Oglądanie Horrorów
-Wzajemne Malowanie Się
-Wyławianie Cukierków Z Miski Napełnionej Wodą
-Granie W Karty
-Kto Szybciej Zje Jakiś Owoc
-Krzyczenie Przez Okno ;)
-Zgadywanie Jaka To Piosenka
1 5 1