Odpowiedzi

2009-12-30T09:57:47+01:00
D)3 obe liczby
e)u= v=
f)r=4 s=12
c) x= -6
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T09:58:08+01:00
C)
4y-x=6
17y=0 /:17

4y-x=6
y=0

0-x=6
y=0

-x=6
y=0

x=-6
y=0

d)
a=b
2a+b=9

a=b
2b+b=9

a=b
3b=9 /:3

a=b
b=3

a=3
b=3

e)
u=4v
5u-v=10

u=4v
5*4v-v=10

u=4v
19v=10 /:19

u=4v
v=10/19

u=40/19
v=10/19

f)
3r=s
3r+s=24

3r=s
s+s=24

3r=s
2s=24 /:2

3r=s
s=12

3r=12 /:3
s=12

r=4
s=12
2009-12-30T10:20:24+01:00
C)
4y-x=6
17y=0 /:17

4y-x=6
y=0

0-x=6
y=0

-x=6
y=0

x=-6
y=0

d)
a=b
2a+b=9

a=b
2a+a=9

a=b
3a=9 /:3

a=3
b=3

f)
3r=s
3r+s=24

3r=s
3r+3r=24

3r=s
6r=24 /:6

3r=s
r=4

3x4=s
r=4

r=4
s=12