Co to są i z czego składają się :

1.)Rury wodociągowe
2.)Zawory
3.) Wodomierze
4.) Rury Kanalizacyjne
5.) Umywalki
6.) Zlewozmywak
7.)Wanny
8.)Spłuczki sedesowe


a.) ( stalowe,miedziane,z tworzyw sztucznych.)
b.) (mosiężne, z tworzyw sztucznych)
c.) ( liczniki zużycia wody)
d.) ( żeliwne, z tworzyw sztucznych, ceramiczne)
e.) ( ceramika sanitarna)
f.)żeliwne,powlekane, ze stali nierdzewnej, emaliowane,z tworzyw sztucznych.)
g.) ( żeliwne powlekane, blaszane powlekane, z tworzyw sztucznych)
h.) ( tworzywa sztuczne,ceramika )

Połączcie mi to ;]
Na przykład : 1b , 3g ;]
Proszę o szybką odpowiedź ;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T10:21:39+01:00
1b
2a
3c
4g
5h
6f
7e
8d

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam. Jeśli dobrze to jest to liczę na najlepszą. :))
3 4 3
2009-12-30T10:25:07+01:00
2009-12-30T10:28:24+01:00
1.) b
2.) a
3.) c
4.) g
5.) h
6.) f
7.) e
8.) d
Myślę, że dobrze bo sama miałam takie albo podobne zadanie i zrobiłam je dobrze.