Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T10:47:45+01:00
Los Angeles
118 - 60 = 58
58 * 4 = 232
232 / 60 = 3,52
12.00 + 3.25 = 15.25
Moskwa
60 + 39 = 99
99 * 4 = 396
396 / 60 = 6.36
12.00 + 6.36 = 18.36
2009-12-30T10:59:33+01:00
Los Angeles
118* - 60*=58*
58*4=3h52m
12,00-3,52=8,08
Moskwa
60*+39*=99*
99*4=396
396m=6h36m
12,00+6,36=18,36
2009-12-30T11:03:20+01:00
1.
Los Angeles:
118(stopni w)-60(stopni w)=58(stopni)

metodą proporcji:
1 stopień----4 minuty
58 stopni -----x minut
x=(58*4)/1
x=232minuty = 3godz.52 min 60minut-1godzina
232minuty-3godz. 52min

Lapas - 12.00 (południe słoneczne)
Los Angeles-- 12.00-3.52=8.08
0dp. W Los Angeles jest godzina 8.08
Mysłę że powinno być dobrze bo byłam na olimpiadzie i robiłam duzo takich zadan

2.60(stopni w) + 39(stopni e)= 99stopni
metoda proporcji:
1 stopień----4 minuty
99stopni -----x minut
x=(99*4)/1
x=396minut = 6godzin 36min.
Lapas -12.00
Moskwa- 12.00+ 6.36=18.36
Odp. W Moskwie jest godzina 18.36