Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T10:56:46+01:00
Już to miałam więc napiszę. (((( ;

- szybkie działanie bez paniki
- ciągłe słuchanie komunikatorów radiowych
- zachowanie spokoju i prowadzenie możliwie normalnego życia
- udzielanie pomocy ludziom potrzebującym
- rozsądne koszystanie zzapasów
- w razie konieczności bezdyskusyjne opuszczenie miejsca zamieszkania.

Pozdrawiam! :)
1 5 1
2009-12-30T11:07:41+01:00
- należy zachowac spokoj,
-sprobowac wezwac pomoc,
-w miare mozliwosci opatrzec poszkodowanych i udzielic im pierwszej pomocy,
-sluchac w radiu komunikatow,
-oszczedzac zapasy wody i jedzenia jakie posiadamy


chyba tyle ;)
2009-12-30T12:25:58+01:00
1 określić stan osób
2 Udzielić pierwszej pomocy
3 ile ich jest
4 w jakim stanie znajduje się pojazd lub maszyna
5 wezwać pogotowie , policję oraz straż pożarną
1 2 1