Odpowiedzi

2009-12-30T11:00:36+01:00
Święty obowiązek (taki, którego nie wolno lekceważyć)
święty spokój (niczym niezakłócony)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T11:00:41+01:00
Święta cierpliwość (bardzo duża cierpliwość)
święty spokój (niczym niezakłócony)
święty obowiązek (taki, którego nie wolno lekceważyć)
rzecz święta (bardzo ważna)
święte słowa (słuszne, prawdziwe)
2009-12-30T12:19:00+01:00
Mieć świętą cierpliwość,
być świętym aniołkiem