Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T15:02:50+01:00
Preria, jak i pampa - klimat umiarkowany ciepły kontynentalny suchy.
Obszary położone w tym klimacie porasta roślinność stepowa.
Pampa - taka nazwa istnieje w Am. Południowej
Natomiast nazwa "preria" - Am. Północna.
Duża ilość opadów, jednakże w klimacie równikowym wilgotnym jest większa. Natomiast więcej opadów jest niż w klimacie umiarkowanym chłodnym kontynentalnym, okołobiegunowym subpolarnym i w zwrotnikowym suchym.

Informacje brałam z podręcznika od geografii.

Pozdrawiam :)
33 1 33
2009-12-30T19:35:17+01:00
- suchy klimat
-roślinność trawiasta
-brak lasów
- długie ciepłe lata i mrożne zimy
5 3 5