Odpowiedzi

2009-12-30T11:25:28+01:00
20km-1/4h
x-2.5h

mnożąc na "krzyż"

1/4h*x=20km*2,5h
x=200km
2009-12-30T11:26:11+01:00
2,5 godziny = 150 minut.
15 minut - 20 km
150÷15 = 10
20 × 10 = 200 km

Samochód w ciągu 2,5 godziny przejechał 200 km.

nie wiem, chyba dobrze. : - )
POWODZENIA :*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:01:50+01:00
W 15 minut przejechał 20km, czyli w ciągu godziny przejedzie 4×20km=80km, bo 60minut:15minut=4
1godzina- 80km
2,5godziny-2,5×80=200km
odp.w ciągu 2,5 godziny samochód pokona odległość 200km
pozdrawiam