Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T11:38:04+01:00
Cześć...
1)weź kartke z bloku i zegnij ja tak żeby powstał trójkat prostokatny u dołu kartki zostanie ci prostokatny pasek odetnij go
2)jak rozłożysz ten trujkat kartka bedzie kwadratowa i widoczna bedzie przekatna
3) zegnij ten kwadrat rogiem w duł tak aby powstała 2 przekatna i zostaw go tak złozonego
4) weź nożyczki i tnij ukośne linie ale nie docinaj do konca gdy wytniesz pare takich pasków z jednej strony i drugiej zacznij zginac ze soba parami raz jeden pasek z drugim potem tak samo tylko z tyłu potem znowu z przodu i tak dalej
2009-12-30T13:13:39+01:00
INSTRUKCJA :
Wyrwij kartke z bloku i nastepnie zegnij tak żeby powstał trójkat prostokatny , na dole kartki ma zostac prostokatny pasek, ktorego masz odciąć.
Jak już rozłożysz kartke ( trójkąt) to kartka bedzie wtedy kwadratowa i widoczna bedzie na niej przekatna.Zegnij kwadrat tak aby powstała druga przekatna ( czyli rogiem w dół) i zostaw tak złozonego.
Natepnie weź nożyczki i zacznij tnąc ukośne linie ale nie mozesz docinac konca !! Gdy juz wytniesz pare takich pasków z obu stron zacznij zginac ze soba parami tak nazmiane raz jeden pasek z drugim potem tak samo tylko z tyłu potem znowu z przodu i tak do końca ;)
udanej pracy ;)