Odpowiedzi

2009-12-30T11:37:59+01:00
1. Dlaczego właśnie Afryka?
2. Nie boicie się zderzenia waszej kultury (zakładam, że są z Europy) z kulturą afrykańską?
3. Czego oczekujecie od tej podróży?
4. Na jak długo i w jaki rejon Afryki wybieracie się?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T11:52:38+01:00
DZIENNIKARZ : Cześć, jak wiecie jestem szkolnym dziennikarzem.Czy mogę zadać wam kilka pytań dotyczące waszego wyjazdu do Afryki ?
1 BRAT : Oczywiście.
DZIENNIKARZ : Tak więc kiedy wyjazd ?
2 BRAT : W wakacje,a że został tydzień nie mogę się doczekać.
DZIENNIKARZ : Czy jedziecie z całą rodziną ?
1 BRAT : Tak.
DZIENNIKARZ : Co najbardziej chcecie tam zwiedzić ?
1 BRAT : Na pewno chcemy poznać życie zwierząt,które tam występują i roślin.
2 BRAT : Chcemy też poznać kulturę żyjących tam ludzi.
DZIENNIKARZ : Dlaczego wybraliście akurat Afrykę ?
1 BRAT : Uważamy,że to bardzo ciekawy kontynent,drugi na świecie w stopniu wielkości no i mamy tam rodzinę.
DZIENNIKARZ : Czego chcecie się tam nauczyć.
2 BRAT : Ja na pewno samodzielności.Muszę sobie radzić w trudnych warunkach.
DZIENNIKARZ : Mam nadzieję,że pokażecie nam pamiątki z tej wyprawy.Życzę wam udanej wyprawy.Do zobaczenia !
1 BRAT : Dziękujemy i do zobaczenia !
2 BRAT : Tak do zobaczenia !
7 5 7
2009-12-30T11:55:27+01:00
1. Dlaczego wybraliście Afrykę? Czy nie lepiej by polecieć na przykład do Angilii, Francji lub Stanów?

Odp. Jedziemy do Afryki, ponieważ chcemy poznać tamtejszą kulturę i obyczaje. Jest to dla nas bardzo fascynujące i ciekawe. W Anglii czy Francji kultura jest prawie taka sama jak u nas, więc nie byłoby to aż takie przeżycie.

2. A nie boicie się niezaakceptowania was w tamtym środowisku? Inny język, kolor skóry...

Odp. Oczywiście, że się nie boimy! Przecież to ludzie, tak samo jak my. Nie pogryzą nas. (śmiech)

3. Czy ktoś z wami jedzie?

Odp. Tak, rodzice. Oni bardzo nas wspierali w tym marzeniu i to właśnie oni doprowadzili do jego spełnienia się.

4. A w jaki sposób to uczynili?

Odp. Znaleźli sponsorów, którzy chcą nam pomóc w zrealizowaniu naszych planów.

5. Bardzo dziękuję za ten krótki wywiad. Razem z redakcją chciałabym życzyć wam udanego wyjazdu i spełnienia wszystkich innych marzeń.

Odp. Bardzo dziękujemy.
2 3 2