Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:00:37+01:00
1)Jan Maria Vianney został święty, ponieważ gdy zaczynał pracę w Ars, była ona nieznaczną wioską, w której nikt się nie modlił, a gdy już kończył tam pracę, ludzie z całego świata sie tam zjeżdżali. Za zaangarzowanie i poświęcenie, jakie włożył w rozbudowę ars.

2) Kliknij na "najlepsze rozwiązanie", czy jakoś tak ;)
1 5 1
2009-12-30T12:06:13+01:00
Jan Maria Vianney wychowywał się w biednej rodzinie, wstąpił do seminarium duchownego. Tam jednak nauka nie szla mu dobrze. Przełożeni namawiali go do rezygnacji. Mimo trudności przyjął świeceniakapłanskie i zostal wikarym. Z powodu braku ksiezy zostal proboszczem.
Gdy był kaplanem ubieral sie nedznie, jakal sie itp. Zostal uznany za swietego gdyz byl dobry ksiedzem i wzorcem do nasladowania mimo biedy. Potrafil porozumiewac inawiazywac dobry kontakt z ludzmi.


Czesc punktow sama siedodajedouzytkownika ( w tym wypadku <do tego zad> 3 pkt) Ale jesli chcesz dac komus kto zadanie dobrze zrobil cala liczbe pkt to kolo jego odp pisze najlepsza i urzytkownik ten dostaje10 pkt (lub wiecej zalezyna ile wycenisz zadanie)


:))
2 5 2
2009-12-30T12:18:45+01:00
Punkty dajesz klikając w wiadomośći na 'najleposza'.
A został On świętym dlatego,że modlił się,w jego życiu było wiele wydarzeń,miał niezwykłe podejście do ludzi i posługe wobec nich.
1 5 1