Odpowiedzi

2009-12-30T12:24:49+01:00
Podaj - gametofit i sporofit :
-długość życia:krótko-wiele lat
-sposób rozmnażania:płciowo-bezpułciowo
-wygląd:liście sercowate-dojrzała roślina
-wytwarzanie zarodników:tak-brak
-występowanie rodni i plemni:jest-brak
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:59:30+01:00
Gametofit:
dł życia : ok. 6 miesięcy
sposób rozmnażania: płciowe
wygląd: liście sercowate, duży, nielony
wytwarz. zarodników - gamety
wyst. rodni i plemni : wytwarza

Sporofit
dł. życia: wiele lat
sposób rozmnażania: bezpłciowo
wygląd: dojrzała roślina, większy niż gemetofit
wytwarz. zarodników : mikrospory i mejospory
wyst. rodni i plemni : nie wytwarza
30 4 30