Pomocy XDDD . no więc tak ...{Chodzi o neta : Mozilla Firefox} ..
wiecie jak tam na górze macie miejsce w którym znajdują się linki na strony . no np , gdy siedzicie na zadane.pl . to tam na górze ( po lewej stronie jest obrazek , a dalej link np . http://zadane.pl ..
itd , lub niebieski obrazek [ nk ] i link http://naszaklasa.profile ...
pewnie wiecie o co chodzi ... no i jak się tę kartę rozwinie klikając na coś mnie więcej takiego [\/] - ta strzałka znajduje się po prawej stronie . no i jak na to klikniemy to .. pojawiają się linki do często odwiedzanych kart nie . XD no i problem tkwi w tym : Jak można usunąć taką kartkę z rozwiniętej listy ? : ooo . { . PS . kliknięcie prawym przyciskiem i wybranie : USUŃ .. nie działa .. więc jak inaczej ? . }

2

Odpowiedzi

2009-12-30T12:01:18+01:00
Może prawym przyciskiem myszki i "Wytnij" potem wyłącz i włącz komputerr xd mi to działa ;d
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:03:18+01:00
Najedź na wybrany (do usunięcia ) link i przyciśnij "Delete" z klawiatury ;D
1 1 1