Mam problem z dymaniiką
czy mógł by ktoś mi wytłumaczyć, dlaczego jak rysujemy siły działające na ciało wektor siły Fg jest takiej samej długości jak Fr albo Fn.
NIech ktoś mi wytłumaczy skąd ja te długości i zależoności mam znać lub wywnioskować
POMOCY daję Naj

2

Odpowiedzi

2009-12-30T13:07:26+01:00
Wszystkie sily musza byc tej samej dlugosci zeby tworzyly prostokąt z ktorego możemy otrzymac siłe wypadkową.

Fg to zawsze siła grawitacji ktora znasz i zawsze musisz ja zaznaczyc.
Fn- sila na cisku ktora tez zawsze wystepuje
Fs- sprezystosci tez zawsze wystepuje.

O innych silach ktore musisz narysowac do zadania dowiadujesz sie po samym jego przeczytaniu.

Jak masz podrecznik to tam wszytsko powinno byc napisane i zoobrazowane.
Jak jeszcze czegos nie rozumiesz to napisz ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:51:47+01:00
Wszystkie siły muszą mieć tą samą długość, aby tworzyły one prostokąt. Z prostokąta otrzymamy siłę wypadkową . :)

Fg jest oznaczeniem siły grawitacji . Tą siłę zawsze masz podaną i powinnaś ją znać. Należy też ją zaznaczyć .

Fn jest oznaczeniem siły nacisku która zawsze występuje .

Fs jest oznaczeniem sprężystości. Występuje zawsze .

O innych potrzebnych silach które są potrzebne do zadania dowiesz się po odczytaniu treści zadania.


Proszę bardzo :*