Odpowiedzi

2009-12-30T12:05:26+01:00
W Nowym Roku Zycze Ci Setki Setek Alkoholu Oraz Szczescia I Radosci W Obfitosci Starczajacej

Juz Wybila Polnoc, Juz 9 Uciekla, Juz 10 Wskoczyla A Ja Z Okazji Tej Zycze Ci Wszystkiego Tego Czego Chcesz A O Czym Nie Wiem Ja :)

Na Najblizszy Rok Wraz Z Tym SMSem Sle Ci Zdrowia Kosz, Abys Sile Mial Oraz Kasy Kosz Abys Radosc Mial :)


Daj Najke :)
3 2 3
2009-12-30T12:39:33+01:00
Płoną sztuczne ognie , płynie już muzyka , idzie Nowy Rok stary już umyka , więc wznieśmy puchary, tańczmy do rana, niech los nam nie szczędzi kawioru i szampana .

Aby od sylwestra cały rok był extra , by marzenie się spełniały, bu pieniążki kieszeń Twą wypychały , a uczucia nie znikały i z serduszka wypływały.

Święta , święta i po świętach nikt już o nich nie pamięta , bo sylwester już za pasem, bawmy ostro się w tym czasie .

Rok się już kończy, rok się zaczyna , otwórzmy więc nową butelkę wina i razem wypijmy za nasze zdrowie , aż się zakreci nam trochę w głowie .



Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:05:33+01:00
1Dana dana dana
zabawa udana
potańcujmy do rana
aż spuchną kolana...
Do siego roku



2Dużo petard na niebie,
Dużo szczęścia dla ciebie,
A gdy ...(swoje imię) śle życzenia,
Niech się spełnią twe marzenia!




3W tym szczególnym dniu życzę Ci dużo zdrowia, wypitego szampana, puszczania sylwestrowych niegroźnych petard, dużo ale to dużo, dużo, dużo uśmiechów na twarzy i dużo pocałunków od tej jedynej osoby :)