Przetłumacz
In Europa sprechen cirka 100 Milionen Menschen Deutsch. Wo spricht man Deutsch? Deutsch spricht man in Deutschland, in Österreich, in Liechtenstein und in der Schweiz. In Deutschland wohnen viele Ausländer: Türken, Italiener, Gruechen, aber auch viele Polen. Junge Leute sprechen oft zu Hause ihre Muttersprache, aber in der Schule und im Alltag sprechen sie Deutch

I odpowiedz na pytania:
1. Wo spricht man Deutsch?
2. Welche Sprachen sprechen junge Ausländer?
3. Wie viele Menschen sprechen Deutsch in Europa?
4. Was ist deine Mutterspreche?
5. Welche Sprachen sprichst du?
6. Welche Sprachen lernst du?


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:10:35+01:00
W Europie, około 100 milionów ludzi mówi po niemiecku. Gdzie mówimy po niemiecku? Niemiecki używany w Niemczech, Austrii, Liechtensteinu i Szwajcarii. W Niemczech żyje wielu obcokrajowców: Turcy, Włosi, Gruechen, ale także wielu Polaków. Młodzi ludzie często mówią ich językiem ojczystym w domu, w szkole iw codziennym życiu, oni mówią po niemiecku.


1.In Deutschland, in Österreich, in Liechtenstein und in der Schweiz.
2.Junge Menschen sprechen eine Muttersprache.
3.In Europa sprechen cirka 100 Milionen Menschen Deutsch.
4.Meine Muttersprache ist Polish.
5.Ich spreche polish,deutsch udn englisch.
6.Ich lerne deutsch und englisch.
6 5 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T12:11:48+01:00
W Europie około 100 milionów osób mówi po niemiecku. Gdzie mówi się w języku niemieckim? Po niemiecku mówi się w Niemczech, w Austrii, w Lichtensteinie oraz w Szwajcarii. W Niemczech mieszka wielu obcokrajowców: Turków, Włochów, Greków, ale też wielu Polaków. Młodzi ludzie w domu często mówią w ich ojczystym języku, ale w szkole i na codzień - mówią w języku niemieckim.

1. Man spricht Deutsch in Deutschland, in Österreich, in Liechtenstein und in der Schweiz.

2. Die junge Ausländer sprechen ihre Muttersprache und Deutsch.

3. Deutsch spricht man ungefähr (albo cirka) 100 Milionen Menschen.

4. Meine Muttersprache ist Polnisch.

5. Ich spreche Polnisch, Deutsch und Englisch (ewentualnie Italienisch, Russisch).

6. Ich lerne Polnisch, Deutsch und Englisch (ewentualnie - tak jak w 5. - pytanie brzmi: jakich języków się uczysz?).

Pozdrawiam
3 2 3
2009-12-30T15:04:45+01:00
W Europie około 100 milionów ludzi mówi po niemiecku.
Gdzie mówimy po niemiecku? Niemiecki używany w Niemczech, Austrii, Liechtensteinu i Szwajcarii.
W Niemczech żyje wielu obcokrajowców: Turcy, Włosi, Gruechen, ale także wielu Polaków. Młodzi ludzie często mówią ich językiem ojczystym w domu, w szkole i w codziennym życiu, oni mówią po niemiecku.


1.In Deutschland, in Österreich, in Liechtenstein und in der Schweiz.
2.Junge Menschen sprechen eine Muttersprache.
3.In Europa sprechen cirka 100 Milionen Menschen Deutsch.
4.Meine Muttersprache ist Polish.
5.Ich spreche polish,deutsch udn englisch.
6.Ich lerne deutsch und englisch.
4 3 4