Uwaga proszę o pomoc wybieram najlepszą

Dłuższy tekst użytkowy
Twoja klasa poszukuje partnera do wymiany korespondencji i nawiązania współpracy. Piszesz w imieniu całej klasy do jednej ze szkół w Austrii.
W liście :
*informujesz skąd jesteście i wyjaśnisz, dlaczego piszesz
*Przedstawiasz swoją klasę czyli np 5 dziewczyn jest i 21 chłopaków i krótko opisujesz szkołę, do której chodzisz (Czyli technikum informatyczne)
*informujesz jak długo uczycie się języka niemieckiego czyli np 3 lata i jakie są wasze umiejętności w zakresie tego języka czyli np dobra komunikacja
*przedstawiasz lany współpracy i wyrażasz nadzieje na pozytywną odpowiedź.

ilość słów 0d 120 do 250


3

Odpowiedzi

2009-12-30T18:07:02+01:00
Dezember 12.09.2008
Hallo!!!
Vielen dank für deine Einladung.
Wir kommen aus Polen.Wir wollen eine gute Kenntnis anspinnen.Ich habe in der Kasse 5 Jungen und 21 Mädchen.Meine Schule ist sehr ein Gut und ist dort sehr eines Guts eine Atmosphäre.Ich lerne deutsch schon 3 Jahre.Ich gut herrsche eine Zunge.Lass mich nicht zu lange auf eine Antwort warten.
herzliche Grüße von XYZ

wies co list nie powinie zawierac az tylu słów
ja jak robie list to pisze u mnie ze niest ważna ilosć słow ale jego znaczenie, i dobra tresc.
pozdrawiam serdecznie
SZcześliwego Nowego Roku

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T20:13:03+01:00
Grudzień 12.12.2009

Witam!
Witam bardzo serdecznie. Chciałam poinformować że reprezentuje całą swoją klasę. Pochodzimy z Polski. Chcielibyśmy się z wami zaprzyjaźnić. Cała moja klasa składa się z 21 chłopców i 5 dziewczyn. Nasza szkoła, czyli technikum informatyczne znajduje się w Warszawie. Uczymy się języka niemieckiego 3 lata. Naszą zaletą z nauki tego języka to dobra komunikacja.
Liczymy na szybką i pozytywną odpowiedź.

Cała nasza klasa.

Dezember 12.12.2009

Willkommen!
Sehr herzlich Willkommen. Ich wollte mitteilen, dass er seine ganze Klasse repräsentiert. Wir kommen aus Polen. Wir möchten an Freunde mit Ihnen zu machen. Meine ganze Klasse besteht aus 21 Jungen und 5 Mädchen zusammen. Unsere Schule, ein Computer-technischen Schule befindet sich in Warschau. Wir lernen die deutsche Sprache für 3 Jahre. Unser Vorteil beim Erlernen der Sprache ist eine gute Kommunikation.
Wir hoffen auf eine schnelle und positive Antwort.

Unsere ganze Klasse.


Nie chce nikogo oczerniać....ale list powyżej jest napisany nie za bardzo jak chcesz poznać jego tłumaczenie to napisz do mnie wiadomość, wydaje mi się że ja napisałam to lepiej...;)
Ale mam nadzieje że ta moja wypowiedź nie wpłynie na twoją odpowiedź:)

Ps.
Mam nadzieje że pomogłam:)
I liczę na najlepszą odpowiedź:);*
2009-12-30T23:50:43+01:00
Hello . ! <data>

Wir kommen aus Polen.Wir wollen eine gute Kenntnis anspinnen.Ich habe in der Kasse 5 Jungen und 21 Mädchen.Unser Vorteil beim Erlernen der Sprache ist eine gute Kommunikation.Vielen dank für deine Einladung .

Pozdrowienia <imie>

Proszęę , moze tu nie ma wszystkiego jak tak to Sorr . !



Powodzenia . !