Odpowiedzi

2009-12-30T12:11:15+01:00
M= d x V
m= 1g/cm³ x 150 000 cm³= 150 000g = 150 kg

F= mx g
F= 150kg x 10m/s² = 1500N
2 5 2
2009-12-30T12:13:02+01:00
D=m/V
m=d*V

m=1g/cm3*150l=150kg

Q=m*g
Q=150kg*10m/s2=1500N
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:13:58+01:00
V = 150l = 150dm³ = 150000cm³
d = 1g/cm³
g = 10N/kg

m = ?
F = ?

Liczymy masę wody:
m = d * V
m = 150000cm³ * 1g/cm³
m = 150000g = 150kg

Liczymy ciężar wody
F = m*g
F = 150kg * 10N/kg
F = 1500N = 1,5kN
2 5 2