Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T12:21:23+01:00
Choroby nerek
cukrzyca
niedrożność dróg żółciowych
uszkodzenie wątroby

Wskaże nam na to np. długotrwałe głodzenie i gorączka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:23:25+01:00
Choroby nerek - białko w moczu, choroby układu moczowego - białko w moczu, cukrzyca - cukier w moczu, zmiany nowotworowe - białe krwinki w moczu
2009-12-30T13:04:15+01:00
Wymień 4 choroby które można stwierdzić na podstawie wyniku badania moczu, jaki parametr nam to wskaże?

Wskaże nam to gorączka, jak i długotrwałe jedzenie.
- cukrzyca, uszkodzenie wątroby, choroba nerek, niedrożność dróg żółciowych