TKANKI ZWIERZĘCE

1. tkanka mięśniowa wchodząca w skład naczyń krwionośnych i jelit
2. najtwardsza tkanka
3. barwnik niezbędny do transportu tlenu
4. komórki budujące wraz z neuronami tkankę nerwową
5. nabłonek odpowiedzialny między innymi za wymianę gazową

DZIĘKI !!! :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:19:25+01:00
1-Gładka
2-Kostna
3-hemoglobina
4-glejowa
5-nie mam
3 4 3
2009-12-30T13:07:25+01:00
1. gładka
2. kostna
3. hemoglobina
4. glejowe
5. płaski ;)
9 4 9
2009-12-30T15:01:55+01:00
1. gładka
2. kostna
3. hemoglobina
4. glejowa
5. nabłonek płaski
2 5 2