DOŚWIADCZENIE :
1.posadzić dwie fasolki i czekać aż urośnie roślina z liśćmi
2.z jednej odciąć końcówkę (taki czubek na szczycie), a z drugiej nie
3.obserwować jakiś czas i zapisać wnioski
chciałabym dostać w odp. wnioski z obserwacji, mnie się to nie udaje, bo fasolka nie chce rosnąć ;P proszę o szybką odpowiedz
dla najlepszej odp. dam naj ;]

3

Odpowiedzi

2009-12-30T12:23:53+01:00
Obcieta roślina zacznie rosnąć 'na boki' , a ta nie obcieta, w górę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:26:19+01:00
Wydaje mi sie ze ona bedzie rosla na boki ta z obcietym, a ta nie obcieta dalej w gore. chyba o to chodzi
co do fasolki-mamy słoiczek, bierzemy gaze, przyczepiamy ja za pomoca gumki recepturki do sloiczka tak zeby do srodka sloiczka spadal nam dalikatnie taki swego rodzaju lejek. na gaze kladziemy fasolke-najlepiej swierza nie suszona. ale bron boze mrozona! zalewamy sloiczek letnia, bardzo letnia! woda tak aby fasolka byla ciut zanurzona. stawiamy to przedewszystkim w cieplym miejscu-najlepiej przy kaloryferze, jak wyjdzie kielek to przestawic na okno. zeby mial swiatlo nasz kielek. ale nadal zeby mial cieplo. zero przeciagow. to sposob na szybkie wychodowanie fasolki.
2009-12-30T13:27:14+01:00
Obcięta roślina rozrasta się "na boki", ma gęściejsze gałązki, niż nie obcięta. A więc jeśli ma więcej "konarów", tzn., że wyda więcej 'owoców'.
Roślina, którą zostawimy samej sobie będzie rosła wciąż do góry, nie będzie się rozrastać, a co za tym idzie będzie miała mniej 'owoców'.
1 5 1