Potrzebuję pomocy z lektury Małgorzaty Musierowicz ,, Opium w rosole''

1. W kim był zakochany Sławek?
2. Jak zareagowała Kreska na pierwszą propozycję Maćka, by zostali parą?
3. Kto odprowadził Aurelię do domu?
4. Co dziwnego zauważyła Aurelia u mamy 17 marca?
5. Ile synów ma Lewandowska?
6. Panieńskie nazwisko Ewy Jedwabińskiej to...?
7. Najstarsza córka Borejków to...?

Mogę za to dać tylko 23 punktów bo tyle tylko mam.

2

Odpowiedzi

2009-12-30T12:53:01+01:00
1. Aurelia Zofia Jedwabińska
2. Gwałtownie zareagowała na propozycję Maćka, krzyknęła, że nie chce - ,,chrzanię ich czekoladę i dropsy"
3. ----------
4. ----------
5. dwóch synów
6. --------
7. Gabrysia Borejko
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:09:15+01:00
1. Slawek byl zakochany w Idzie Borejko
4.Wtedy jej mama zrobila sie mila, chciala zaproszac na obiadki wszystkich przyjaciol Aurelii, nie gniewala sie o nic, i nawet dala corce buziaka
5.Lewandowska miala jednego syna - Sławka
6.Penieńskie nazwisko Ewy Jedwabińsiej to Ewa Marcinkowska
7.Najstarsza córka Borejków to Gabriela Borejko

reszty nie pamietam, i nie jestem do konca pewna piatego pytania,
powodzenia:)
2 5 2