Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T12:56:00+01:00
1 str. 28
Terapia genowa:
- wprowadzenie brakujących genów
- wymiana wadliwych fragmentów DNA
- wszczepienie przenośnika z wymienionym wadliwym genem
Terapia komórkowa:
- wprowadzenie jądra z innej komórki
- pobranie i wszczepienie komórek macierzystych
- pobranie komórek jajowych

2 str. 28
Skreśl:
dominujący
nieinwazyjnych
chromosomu
różnym
błonie komórkowej

3 str. 28
Mutacje w materiale genetycznym bakterii powodują, że bakteria jest mocniejsza i może dłużej przetrwać.

4 str. 28
czynnik mutagenny - nikotyna
transgen - z niczym
klon - owca Dolly
mutacja genowa - fenyloketonuria
badania prenatalne - USG
GMO - złoty ryż

5 str. 29
F
F
P
P
F
P

6 str. 29
mutacje, czynniki mutagenne, mutacji genowej, chorób genetycznych, badania prenatalne.
9 3 9
2009-12-30T15:31:55+01:00
28-29
1 :
Terapia genowa:
* wszczepienie przenośnika z wymienionym genem
* wprowadzenie brakujących genów
* wymiana wadliwych fr. DNA
komórkowa:
- pobranie komórek jajowych
- wszczepienie komórek macierzystych
- wprowadzenie jądra z drugiej komórki
2 :
Tutaj musisz skreślić:
będę Ci podawała po kolei :
dominujący, nieinwazyjnych, chromosomu, różnym, błonie komórkowej.
3 :
Mutacje w materiale genetycznym bakterii powodują,
że bakteria jest mocniejsza i może dłużej przetrwać.
4 :
czynnik mutagenny - nikotyna;
trans gen - z niczym;
klon - owca Dolly;
mutacja genowa - fenyloketonuria;
badania prenatalne - USG
gmo - złoty ryż.
5 :
Fałsz : 1,2,5
Prawda : 3,4,6
6 :
mutacje
czynniki mutagenne
mutacji genowej
chorób genetycznych
badania prenatalne.

Pozdrawiam.
6 2 6
2009-12-30T15:34:18+01:00
1 str. 28
Terapia genowa:
- wprowadzenie brakujących genów
- wymiana wadliwych fragmentów DNA
- wszczepienie przenośnika z wymienionym wadliwym genem
Terapia komórkowa:
- wprowadzenie jądra z innej komórki
- pobranie i wszczepienie komórek macierzystych
- pobranie komórek jajowych

2 str. 28
Skreśl:
dominujący
nieinwazyjnych
chromosomu
różnym
błonie komórkowej

3 str. 28
Mutacje w materiale genetycznym bakterii powodują, że bakteria jest mocniejsza i może dłużej przetrwać.

4 str. 28
czynnik mutagenny - nikotyna
transgen - z niczym
klon - owca Dolly
mutacja genowa - fenyloketonuria
badania prenatalne - USG
GMO - złoty ryż

5 str. 29
F
F
P
P
P
P
5 2 5