Odpowiedzi

2009-12-30T12:59:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:39:43+01:00
Doskonała Lokalizacja
Linia Kolejowa(warszawa krakow)
Zaawansowana budowa infrastruktury technicznej i społecznej
Rozbudowana sieć telekomunikacyjna
chłonny rynek
możliwość pozyskiwania wysokowykwalifikowanych pracownikow
wysoki standard usług świadczących Przez Urząd Gminy

Krawkowie mozna zobaczyc
*rynek krakowaski
Wawel
Sukiennice
Kościoł Mariacki
Bazylki św. Trojcy
Zabytkowe Kamienice
Fontanna z Żakiem

Mam nadzieje ze cos pomogłam i licze na naj :)Pozdrawiam


4 3 4