Odpowiedzi

2009-12-30T13:01:56+01:00
5/21
*uczestniczą w trawieniu
*wytwarzają witaminy

*pomoc w trawieniu laktozy
*wspomagają odporność organizmu i hamują rozwój drobnoustrojów

6/31
1. PIERWOTNIAKI
2. RZĘSKI
3. POROST
4. STRZĘPKI
5. WIĆ
6. WIRUS
7. CHLOROPLAST
8. GLONY
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:02:31+01:00
21/5

1. fotosynteza
2. tlen
3. chloroplast
4. mitochondrium
5. fragmentacja
6. energia
7. światło
8. gonady
9. pączkowanie
10. rozwój
11. glukoza

hasło: fermentacja to oddychanie beztlenowe.

31/6

1. pierwotniaki
2. rzęski
3. porost
4. strzępki
5. wić
6. wirus
7. chloroplast
8. glony

hasło: protisty
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T13:48:15+01:00
5/21
1. FOTOSYNTEZA
2.TLEN
3.CHLOROPLAST
4.MITOCHONDRIUM
5.FRAGMENTACJA
6.ENERGIA
7.ŚWIATŁO
8.GONADY
9.PĄCZKOWANIE
10.ROZWÓJ
11.GLUKOZA
HASŁO:FERMENTACJA - proces chemiczny, któremu podlegają substancje organiczne i który przebiega w obecności enzymu.

6/31
1.PIERWOTNIAKI
2.RZĘSKI
3.POROST
4.STRZĘPKI
5.WIĆ
6.WIRUS
7.CHLOROPLAST
8.GLONY
HASŁO: Protisty