Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:16:01+01:00
Do tego zadania najlepiej mieć rysunek.
Są 3 różne boki, o polach : 6,10,15.
Wiadomo, żeby uzyskać pole 6=3*2
10=5*2, 15=3*5. Więc będą takie długości jak 2,3,5.
Objętość= 2*3*5= 30 cm 3. :)
Pozdrawiam
2009-12-30T13:20:06+01:00
Np. pole podstawy=6 pole 2 bocznych ścian =10 i drugich =15
ah=10
bh=15
czyli a=10:h
b=15:h
a=2cm
b=3cm
h=5cm
v= abh=2×3×5=30cm²pozdrawiam