Opisz wygląd mikołaja :
jest gruby
z wielkim workiem prezentów
długą siwą miękką brodą
błyszczące dziecięcym blaskiem oczy
nos - orli
usta jakie chcecie;)
bo nie było w zadaniu o nich mowy
opis od szczegółu do ogółu
wstęp rozwinięcie zakończenie:)

DAJE NAJJJ;)
Pilne!!!!
I prosze sie postarac PROSZĘ:)

A i oczywiście tradycyjnie czerwony strój gruby czarny pas trzymający gruby brzuch czarne buty białe rękawiczki .
No i ma byc wspomniane o tym że każde dziecko czeka na niego z szklanką mleka i ciasteczkami a dla reniferów sianko i marchewka.
JAK JUŻ WSPOMNIAŁAM DAJE NAJJJ;)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T13:16:43+01:00
Mikołaj

Mikołaj posiada czerwona kurtkę , z gładkiego materiału wykończonego białym futerkiem. Zapinana pod samą szyję, na wielkie złote guziki. Rękawy obszyte na biało.Spodnie
ma także czerwone. Głębokie, wpuszczane kieszenie po bokach (zawsze wypełnione cukierkami i innymi słodyczami). W pasie ma spodnie które są opięte na wystającym brzuchu.
Mikołaj nosi długą białą brodę i schludnie uczesane ,białe wąsy,klasyczna czapka która jest Czerwona i obszyta białym futerkiem,z biało-śnieżnym pomponem.Większość pasów w szafie mikołaja jest czarna, ze złotą sprzączką. Są wykonane ze skóry, lub czarnego materiału. Buty są czarne, i zwykle wysokie. Na plecach u mikołaja zwisa worek z prezentami dla milusińskich
Uważam, że Święty Mikołaj to wspaniały święty człowiek który przynosi nam mnóstwo niespodzianek

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:11:45+01:00
Święty Mikołaj to postać na którą co roku czeka każde dziecko. Według bajek i legend roznosi prezenty. Każde dziecko
czeka na niego z szklanką mleka i ciasteczkami oraz siankiem i marchewką dl jego reniferów.
Jego sylwetka pozostawia wiele do życzenia. Jest nisku i gruby, choć wydaje się, że to cechy idealne dla sympatycznego dziadka roznoszącego prezenty, a te zawsze ma w swoim wielkim worze. Jego twarz jest bardzo sympatyczna, zakończona siwą, miękką brodą. Ma oczy o przyjaznym spojrzeniu, które błyszczą dziecięcym blaskiem, orli nos i blade, wydatne wargi. Policzki zawsze ma zaróżowione, jakby pomalowane mrozem.
To jedna z najbardziej sympatycznych symboli świątecznych.
1 3 1