"KRZYŻÓWKA"
1.Kamienne lub ceglane łuki sklepień (5) [liter]
2. Góruje nad średniowiecznym miastem (7)
3. Pokrywanie rzeźb farbami (11)
4. Masywna, opuszczana brama (5)
5. Trzyczęściowy ołtarz (7) ;]]
Proszę o natychmiastową odpowiedź, ;P:P;P:P:P:P:P

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T13:08:58+01:00
1 zebra
2 katedra
3 Polichromowanie
4 Brona
5 Tryptyk
4 2 4
2009-12-30T13:16:02+01:00
OPOWIEDZI :
1. ZEBRA
2. KATEDRA
3. POLICHROMOWANIE
4. BRONA
5. TRYPTYK
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:17:53+01:00
1.Kamienne lub ceglane łuki sklepień (5) [liter]--------(ZEBRA)
.2. Góruje nad średniowiecznym miastem (7)---------(KATEDRA)
3. Pokrywanie rzeźb farbami (11)---------------------(KONSERWACJA)
4. Masywna, opuszczana brama (5)-------------(BRONA)
5. Trzyczęściowy ołtarz (7) ----------------------(TRYPTYK)

26 1 26